زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

لیونل مسی بازیکن فوتبال پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین اسـت. او رکوردهایی را برای گل هاي‌ زده و برنده جوایز فردی در مسیر بـه رسمیت شناختن جهانی بـه عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایجاد کرده اسـت.

 

پردرآمدترین ورزشکار و قهرمان فوتبال جهان میلیون ها دلار از PSG، آدیداس و پپسی درآمد کسب می کند و بـه فراری، مازراتیس و هتل‌هاي‌ زنجیره‌اي خود، MiM میپردازد. دراین قسمت از دنیا بت بـه زندگی لاکچری لیونل مسی میپردازیم، پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید و لذت ببرید.

 

لیونل مسی کیست؟

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

لوئیس لیونل آندرس «”لئو”» مسی یک بازیکن فوتبال آرژانتینی اسـت کـه برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین بازی می کند. در سن 13 سالگی، پس از موافقت باشگاه بارسلونا برای پرداخت هزینه هاي‌ درمانی، مسی از آرژانتین بـه اسپانیا نقل مکان کرد.

 

در آنجا او بـه عنوان یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ شهرت یافت و بـه باشگاهش کمک کرد تا بیش از دوجین عنوان و تورنمنت لیگ را کسب کند. او درسال 2012 رکورد بیشترین گل دریک سال تقویمی را بـه نام خود ثبت کرد و درسال 2019 برای ششمین بار برنده توپ طلای اروپا شد.

 

بیشتر بخوانید: پردرآمدترین ورزشکاران دنیا درسال 2023

 

بیوگرافی لیونل مسی

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

مسی در 24 ژوئن 1987 در روزاریو آرژانتین بـه دنیا آمد. بـه عنوان یک پسر جوان، مسی زمانی را کـه دو برادر بزرگترش با دوستانشان فوتبال بازی می کردند، بدون ترس از پسرهای بزرگتر نشان می‌داد. در سن 8 سالگی، او برای پیوستن بـه سیستم جوانان نیوولز اولد بویز، یک باشگاه مستقر در روزاریو استخدام شد.

 

مسی کـه بـه‌طور قابل‌توجهی کوچک‌تر از تعداد زیادی از بچه‌هاي‌ گروه سنی‌اش بود، در نهایت توسط پزشکان تشخیص داد کـه از کمبود هورمونی رنج می برد کـه رشد وی را محدود می کرد. والدین مسی، خورخه و سیکلیا، تصمیم گرفتند رژیمی برای تزریق هورمون رشد شبانه برای پسرشان داشته باشند، اگر چه بـه زودی ثابت شد کـه پرداخت چند صد دلار در ماه برای این دارو غیرممکن شد.

 

بنابر این، در سن 13 سالگی، زمانی کـه بـه مسی پیشنهاد شد تا در آکادمی جوانان باشگاه بارسلونا، لاماسیا، تمرین کند و هزینه‌هاي‌ دکتری او توسط تیم پوشش داده شود، خانواده مسی انتخاب شدند و از اقیانوس اطلس نقل مکان کردند تا یک فیلم جدید بسازند. خانه در اسپانیا اگر چه او اغلب در کشور جدیدش دلتنگ بود، اما مسی بـه سرعت در رده‌هاي‌ سیستم نوجوانان حرکت کرد.

 

در نهایت، قد کوتاه مسی «5 فوت و 7 اینچ»؛ همراه با سرعت و سبک هجومی بی امان او، باعث مقایسه با دیگر فوتبالیست معروف آرژانتینی، دیگو مارادونا شده اسـت.

 

لیونل مسی در یک مسابقه فوتبال بارسلونا، آوریل 2017.

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

مسی فقط برای باشگاه بارسلونا بازی کرده اسـت، جایی کـه برای نخستین بار در 13 سالگی قرارداد امضا کرد. او همچنین برای تیم ملی آرژانتین بازی می کند.

 

در سن 16 سالگی، مسی نخستین بازی خودرا برای باشگاه بارسلونا انجام داد و در 1 می 2005 خودرا بـه عنوان جوان ترین بازیکنی کـه تا بـه حال برای این تیم گل زده اسـت، درکتاب رکوردها ثبت کرد. در همان سال، او آرژانتین را در جام جهانی زیر 20 سال بـه قهرمانی رساند و در ضربات پنالتی گلزنی کرد تا این تیم را بر نیجریه پیش ببرد.

 

مسی بارسلونا را بـه موفقیت هاي‌ فراوانی رساند، بـه ویژه درسال 2009؛ زمانی کـه تیم چپ پا قهرمان لیگ قهرمانان، لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا شد. در همان سال، پس از دو نایب قهرمانی متوالی، او نخستین جایزه / توپ طلای خودرا بـه عنوان بهترین بازیکن سال جهان از فیفا بـه خانه برد.

 

حتی مارادونای بزرگ در مورد هموطن خود فوران کرد. این بازیکن بازنشسته بـه بی بی سی گفت: من وی را بسیار شبیه خودم می‌بینم. او یک رهبر اسـت و درس هاي‌ فوتبال زیبا ارائه می‌دهد. او چیزی متفاوت از هر بازیکن دیگری در جهان دارد.

 

بـه طرز شگفت انگیزی، جادوگر فوتبال بـه پیشرفت خود ادامه داد و راه هاي‌ جدیدی برای فرار از مدافعان کشف کرد و در عین حال بارسلونا را بـه قهرمانی در لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا درسال هاي‌ 2010 و 2011 و همچنین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا درسال 11 رساند.

 

مسی درسال 2012 حمله همه ی جانبه اي را بـه رکوردها آغاز کرد. او نخستین بازیکنی شد کـه در اوایل ماه مارس دریک بازی لیگ قهرمانان اروپا 5 گل بـه ثمر رساند و چند هفته بعد از رکورد 232 گل سزار رودریگز عبور کرد و بـه بهترین گلزن تمام دوران بارسلونا تبدیل شد.

 

در پایان سال 2012؛ مسی 91 گل را در بازی هاي‌ باشگاهی و بین المللی بـه ثمر رساند کـه 85 گل زده شده دریک سال تقویمی توسط گرد مولر درسال 1972 را تحت الشعاع قرار داد. برای چهارمین بار در ژانویه 2013 برنده شد.

 

این بازیکن بزرگ فوتبال در ان سال بـه دلیل تداوم مصدومیت هاي‌ همسترینگ تا حدودی بـه زمین بازگشت، اما با تبدیل شدن بـه بهترین گلزن تاریخ در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در اواخر سال 2014؛ فرم رکورد شکنی خودرا بازیافت.

 

پس از کمک بـه بارسلونا برای دستیابی بـه دومین سه گانه تاریخی درسال 2015؛ او با کسب پنجمین جایزه توپ طلای فیفا مفتخر شد. چهار سال بعد، پس از یک قهرمانی دیگر در لالیگا، مسی بار دیگر با دریافت ششمین توپ طلای خود استاندارد جدیدی برای برتری ایجاد کرد.

 

مسی پردرآمدترین ورزشکار جهان

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

مسی پردرآمدترین ورزشکار جهان اسـت کـه بـه لطف حرفه اي پر رونق در لیست فوربس 2022 از لبرون جیمز، کریستیانو رونالدو و نیمار پیشی گرفته اسـت – البته او در جام جهانی نیز بازی می کند. این بازیکن آرژانتینی 1.15 میلیارد دلار در داخل و خارج از زمین بـه دست آورد – با پیوستن بـه تایگر وودز، راجر فدرر و فلوید می و در کـه از مرز میلیاردی نیز عبور کرده اند.

 

بر کسی پوشیده نیست کـه یک حرفه ورزشی موفق نه تنها بـه شهرت منجر میشود، بلکه بـه ثروت نیز منجر میشود و درآمدهای کلانی را هم در زمین و هم در قالب حمایت هاي‌ پرسود بـه ارمغان می آورد. اما در بین این ستاره‌هاي‌ ورزشی، یک مرد چاق‌ترین حساب بانکی ان‌ها را دارد…

 

سرمایه لیونل مسی چقدر است؟

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

بر اساس گزارش فوربس، فوق ستاره آرژانتینی فوتبال بین مه 2021 تا می 2022؛ 130 میلیون دلار بـه خانه برد و از لبرون جیمز، کریستیانو رونالدو و نیمار در لیست ثروتمندان پیشی گرفت. این فوتبالیست در حال حاضر برای آرژانتین در جام جهانی 2022 بازی می کند، البته تیمش اخیراً در تاریخ 1 دسامبر بـه مصاف لهستان می‌رود.

 

طبق گزارش فوربس، مسی درسال گذشته 75 میلیون دلار درآمد درون زمینی کسب کرده اسـت – بیش از هر ورزشکار دیگری روی کره زمین. دست مزد او در پاری سن ژرمن بـه تنهایی 35 میلیون دلار درسال اسـت، بـه این معنی کـه او 673000 دلار در هفته یا 96000 دلار در روز درآمد دارد.

 

بـه گزارش ایونینگ استاندارد، این آرژانتینی 35 ساله همچنین هنگام امضای قرارداد با تیم فرانسوی در تابستان گذشته، مبلغ 26 میلیون دلاری برای پیوستن بـه این تیم بـه جیب زد.

 

بیشتر بخوانید: برنده گان جام جهانی فوتبال از سال 1930 تا سال 2022

 

درآمد میلیون دلاری مسی در خارج از زمین فوتبال

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

درآمد 55 میلیون دلاری مسی در خارج از زمین درسال گذشته تنها می‌تواند توسط راجر فدرر، سمبل تنیس و لبرون جیمز، فوق ستاره NBA افزایش یابد.

 

علاوه بر مشارکت سالانه 20 میلیون دلاری با پلتفرم «فن توکن» ارز دیجیتال Socios، سبد تاییدی این ورزشکار شامل معاملات با آدیداس، بودویزر و پپسی اسـت.

 

بر اساس گزارش فوربس، مسی در طول دوران حرفه اي خود در داخل و خارج از زمین 1.15 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اسـت. تنها سه ورزشکار فعال در حال حاضر – لبرون جیمز، کریستیانو رونالدو و تایگر وودز – تا کنون درآمد بیشتری کسب کرده اند.

 

طبق گزارش فوربس، تنها دو ورزشکار فعلی دیگر – راجر فدرر و فلوید می‌و در – بـه غیر از ورزشکارانی کـه در بالا ذکر شد، تا کنون بیش از یک میلیارد دلار درآمد شغلی داشته‌اند.

 

کلکسیون خودروهای لیونل مسی

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

 

بـه گزارش Goal، کلکسیون خودرو های چشمگیر مسی شامل یک پاگانی زوندا تریکلور 2 میلیون دلاری، یک فراری F430 اسپایدر، یک دوج چارجر SRT8 و یک مازراتی گرن توریسمو اسـت.

 

شایعه شده اسـت کـه این بازیکن آرژانتینی درسال 2016 گران ترین خودروی تاریخ، یک فراری 335 اسپورت اسکالیتی مدل 1957 را بـه قیمت 37 میلیون دلار درسال 2016 خریده اسـت. با این حال، بـه نظر می‌رسد کـه او این گمانه زنی را رد کرده اسـت. او عکسی از خود در حالی کـه یک اتومبیل اسباب‌بازی را در دست گرفته بود با عنوان «اتومبیل جدید من» بـه اشتراک گذاشت.

 

عمارت های مجلل مسی

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

مجلل ترین املاک مسی عمارت 7 میلیون دلاری او در حومه بارسلونا اسـت. بنا بـه گزارش Architectural Digest، این ملک در حومه انحصاری منطقه پرواز ممنوع Castelldefels واقع شده اسـت، این ملک شامل یک استخر، سالن بدنسازی سرپوشیده، تئاتر و اسپا، و همچنین مناظر خیره کننده از کوه هاي‌ کاتالونیا و ساحل مجاور اسـت. همچنین یک زمین فوتبال وجوددارد کـه مسی دوست دارد با سگش، هالک، بازی کند.

 

مسی همچنین صاحب یک «خانه زیست محیطی» با موضوع حرفه‌اش، یک عمارت در زادگاهش در روزاریو، آرژانتین، و کل طبقه یک آپارتمان مجلل در ساحل سنت آیلز، فلوریدا اسـت کـه درسال 2021 7.3 میلیون دلار برای ان پرداخت کرد.

 

هتلل های مجلل مسی

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

از سال 2017؛ مسی مالک هتل هاي‌ زنجیره اي MiM Hotels اسـت کـه توسط Majestic Hotel Group اداره می‌شود و دارای استراحتگاه هایي در ایبیزا، مایورکا و بارسلونا اسـت. درسال 2021؛ این زنجیره نخستین استراحتگاه زمستانی خودرا در قلب پیرنه، در دره آران افتتاح کرد.

 

بـه گزارش فوربس، این هتل چهار ستاره 141 اتاق دارد و شامل یک اسپا، یک استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و خدمات راهنمای کوهستان اسـت. با این حال، او وادار بـه تخریب هتل خود در بارسلونا شده اسـت.

 

مسی این ساختمان را درسال 2017 بـه مبلغ 35 میلیون دلار خریداری کرد، در ان زمان تخریب ان قبلاً تایید شده بود زیرا تراس هاي‌ ان بسیار بزرگ اسـت. او همچنین نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند زیرا هر تلاشی برای برداشتن یا کوچک کردن تراس ها می‌تواند منجر بـه فروریختن هتل شود. … اوه.

 

جت خصوصی مسی

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

مسی برای دور زدن جهان، با جت شخصی 15 میلیون دلاری خود پرواز می کند … و البته کمی هم. جت خصوصی مسی مدل 2004 Gulfstream V شامل دو آشپزخانه و حمام اسـت و میتواند حداکثر 16 مسافر را در خود جای دهد. 

 

عدد 10 – عدد پیراهن او از دوران حضورش در بارسلونا – در دم ان و نام همسرش، آنتونلا، و فرزندانشان روی پله هاي‌ ان دیده میشود.

 

تعطیلات لاکچری مسی

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

تابستان امسال، مسی تولد 35 سالگی خودرا با خانواده اش در هتل ساحلی Ushuaia در ایبیزا جشن گرفت. هم تیمی هاي‌ سابق ستاره فوتبال بارسلونا سسک فابرگاس و لوئیس سوارز و همسرانشان نیز بـه این تیم پیوستند. و همچنین در آرژانتین.

 

بـه گزارش میامی هرالد، مسی پس از قهرمانی در کوپا ایالات امریکا 2021 با آرژانتین، تعطیلات خودرا در سواحل فلوریدا جنوبی انتخاب کرد. ستاره پاری سن ژرمن یک عمارت چهار طبقه با قیمت 10000 دلار کشور آمریکا در شب اجاره کرد. رسانه هاي‌ انگلیسی گزارش دادند کـه Biscayne دارای پنج اتاق خواب، پنج حمام، یک سالن بدنسازی، یک تراس روی پشتبام و یک استخر بی نهایت بود.

 

مسی با ثروتش بسیار سخاوتمند است

زندگی لاکچری مسی پس از قهرمانی جام جهانی + عکس

بنیاد لیونل مسی کـه درسال 2007 با مشارکت یونیسف تشکیل شد، بـه کودکان آسیب پذیر در سراسر جهان کمک می کند.

 

بر اساس گزارش یونیسف، مسی درسال 2017 پول خودرا برای کمک بـه بنیاد در ساخت کلاس هاي‌ درس برای 1600 کودک یتیم جنگی در سوریه اهدا کرد، در حالی کـه درسال 2019؛ این بنیاد 218 هزار دلار ایالات امریکا برای تامین آب و غذا برای شهروندان کنیا اهدا کرد.

 

در بیانیه اي کـه مسی در وبسایت این بنیاد منتشر کرد، آمده اسـت: هرروز من را هیجان زده می کند کـه یک کودک لبخند میزند، وقتی فکر می کند امیدی وجوددارد، وقتی می‌بینم کـه انها احساس خوشحالی میکنند.

 

بـه همین دلیل اسـت کـه تصمیم گرفتیم بنیاد لئو مسی را ایجاد کنیم و من با همان قدرت و فداکاری کـه برای ادامه فوتبال بـه ان نیاز دارم بـه مبارزه برای خوشحال کردن بچه ها ادامه خواهم داد.

 

بیشتر بخوانید: بلندترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2023

 

در پایان

دراین قسمت از دنیا بت از زندگی لاکچری میلیارد آرژانتینی، لیونل مسی و بیوگرافی از زندگی او منتشر کرده ایم. جهت ورود بـه سایت شرط بندی معتبر بر روی لینک سبز رنگ زیر کلیک نمایید.

ورود به سایت شرط بندی
سایت سیگاری بت یورو بت